redesign, logo, promoboer, delvorm, social distancing

merken met logo redesign om het belang van 'social distancing' te benadrukken

Merken met logo redesign om het belang van ‘social distancing’ te benadrukken

Het coronavirus houdt de wereld voorlopig in haar greep. Ondanks een versoepeling van maatregelen blijft de boodschap ‘vermijd onnodig contact, werk thuis en houd afstand’. Het houden van afstand, ook wel social distancing genoemd, is wereldwijd de meest gecommuniceerde boodschap. Het heeft ook merken aan het denken gezet, want hoe kunnen zij deze boodschap ondersteunen en verspreiden? Veel communiceren een statement, maar in sommige gevallen kiest men zelfs voor een (tijdelijk) aangepast logo.

We bespreken vanaf 13 juli acht weken lang een merk met een logo redesign om het belang van ‘social distancing’ te benadrukken.

Ook toe aan een logo redesign of (tijdelijk) aangepast logo?

Wil je ook een logo redesign doorvoeren? Of een nieuw logo laten ontwerpen? Dan ben je bij ons op de juiste plek. Wat je ook wilt, wij helpen je graag. Neem contact met ons of kijk hier voor meer informatie.

Deze blog is mede mogelijk gemaakt door Jeroen van Promoboer.